love is the greatest feeling

Igår ville jag och älskling egentligen hitta på något men tiden gick och vi kom inte på något att göra och helt plötsligt var det kväll. Vi åt hummersoppa med tiggerräkor (som var så JÄVLA goda), vitlöksbröd och grön sparris which I love. Sen bänkade vi oss i soffan med mina föräldrar för att titta på Hipp Hipp och sen började vi kolla på Låt den rätte komma in. När den söta lilla flickan helt plötsligt fick världens vampyrögon och hennes pappa tömde en kille på blod mitt i skogen bestämde vi (jag) oss för att gå in till mig och kolla sex and the city avsnitt istället. Sedan bara myste vi sönder och hade kramkalas, typ. Måste även berätta att igår skulle jag locka håret med min systers nya locktång, också blir det skit för det är en skitlocktång upptäcker jag. Sedan bränner jag mig rätt rejält och på toppen av det hela har jag pms så jag sitter och storbölar tyst för mig själv för att jag inte vill att elias ska se. Ja, sedan upptäcker han ju det och hämtar is, spolar vatten, pussar, kramar, sätter igång sex and the city, bäddar ner mig. Ja, rubbet. Jag har nog världens bästa pojkvän. Sju månader officiellt imorgon och nioochenhalv månader sedan vi träffades.


Kommentarer
Postat av: elias

Du är helt underbar älskar dig otroligt mycket <3

2011-01-18 @ 21:41:14
Postat av: elias

Du är helt underbar, älskar dig otroligt mycket <3

2011-01-18 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0