Mother*****

Vilken jävla skitdag. Skulle ta bussen 07.41 eftersom jag började 8.40. Den bussen kom aldrig och nästa var försenad, precis som 5an från Hyllie också var. Detta gjorde att jag och Kelly kom fram till skolan klockan 9. NIO! Väl på skolan dör jag av hunger eftersom jag även försovit mig imorse så vi tänker att vi ska köpa en bulle i caféet som ligger i källaren på skolan. När vi gått ända ner från tredje våningen visar det sig att det är stängt. Så vi får gå hela vägen upp till fjärde våningen för att ha psykologi. På lunchen är det smulbroccolisoppa. Gott verkligen. Sedan har vi världens onödigaste lektion i företagsekonomi där vi inte gör nånting följt av matte. På matten kände jag mig så jävla grym för att ha fattat och räknat ut alla uppgifter vi skulle räknat, och fått rätt på exakt alla. Så jag går fram för att visa en uppgift på tavlan och det visar sig att jag skulle fått fel på den om det var på ett prov, för att jag gjorde en annan uträkning. Den första uträkningen har jag alltså räknat på ALLA uppgifterna och den nya förstår jag inte. Jättekul att veta. Vi slutar 14.05 och jag ska själv ta bussen hem. Ser att 5an kommer utanför skolan och springer och tänker JAA JAG HINNER. Det gjorde jag inte. Bussen körde när jag stod utanför dörren. Fick då vänta i ca 12 minuter på nästa. Väl på Hyllie har jag precis missat 6an till Klagshamn och får vänta i 14 minuter på nästa. Jag kommer hem, kan andas ut. Går ut i köket där min syster står bakom ett hörn för att skrämma mig. Ja, det gör hon och jag börjar storböla. Sen var det bara att gå för att hämta barn på dagis och vara barnvakt. Bestämde mig för att ringa upp älskling för att må lite bättre eftersom jag alltid gör det när jag snackat med honom. Men nix pix, vi börjar bråka om ja, jag har ingen aning om vad faktiskt. Fler tårar. Pappan till barnen kommer hem, han säger att han inte har några pengar ute så jag inte kan få min lön och jag som har 13 kronor på kontot blev skitglad för det. Sedan kommer jag innanför dörren och det första jag möts av är en stor falukorv och mamma som skitsurt säger "mmmm jag har också haft en pissdag." Denna dagen vill jag lägga på skånetrafikens kontor och sedan spränga den. Det var min dag det. Jävla *******.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0