en söndagslista.

när jag borstar tänderna tänker jag att det nog är det tråkigaste som finns.

när jag lagar mat är jag superstressad och vill helst göra det själv.

jag är (lite) rädd för att tiden tills jag fyller 18 i november går sakta. Vill att det ska komma nununu.


den värsta känslan är ensamhet.

den bästa känslan är när man skrattar för att något helt enkelt är riktigt roligt. Och att längta efter något.

jag är bäst på att vara sur. Jag är otroligt bra på att vara sur.

jag är sämst på att säga nej och att hitta motivation.

jag lyssnar på någon hårdrockskonsert från ullevi som sänds på tvåan.

jag pratar ofta mumlande. Säger hälften av ordet och orkar inte avsluta det och hoppas att den andra förstår. Det gör den inte alltid.

jag tycker om regn, att äta på restaurang och gå igenom menyn sakta sakta och att vara jättetaggad för något.

kärlek är underbart när det är bra.

i somras var jag lite deppig över att ha hela tvåan framför mig och denna sommaren är jag grymt glad att den är över.

sist jag grät var igår. kärlek, ni vet.


när jag vill tänka begraver jag mig under täcket med en massa måbra-filmer.

när jag bakar blir det oftast misslyckat. Glömmer på något sätt bort det till nästa gång jag ska baka men kommer på det någon gång när kakan är i ugnen.

just nu tänker jag på att jag snart ska gå hem till mamma. Ska gå sakta och njuta av sommaren.

idag har jag jobbat och ätit med min pappa.

ikväll ska jag ta det lugnt och skriva en packlista.

imorgon kommer jag klippa mig!

min mobiltelefon är det finaste jag har nästan. Den är mitt liv och min favoritsak.

när jag vaknar på morgonen vill jag bara sjukanmäla mig och äta bär till frukost.

om jag var ett djur skulle jag vara nog vara en struts. Som gömmer sig ibland men är ute ibland. Känns som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0