(ingen som läser så jag kan skriva vad jag vill)

Mina problem just nu:

- Min dator har fått något stort virus som gör att jag inte kan öppna ett enda program förutom internet. Ingen film, inte spotify, nada.
- Jag kan inte se någon film på datorn, eftersom det öppnas i ett program.
- Jag har därför absolut ingenting att göra förutom att kolla på tv och surprise, det finns inte ett skit som vanligt.
- Jag sitter här ensam och min pojkvän sitter hos sig ensam. ÄR DET NÅGON SOM KAN GE EN LOGISK FÖRKLARING PÅ DET? Nä du inte jag heller.
- Denna helgen skulle bli wonderful för att jag haft världens sämsta vecka. Haha. Så gick det med det.
- Idag skulle jag egentligen kanske gå på bio. Nix.
- Inga bloggar uppdaterar och eftersom internet är det enda jag har tycker jag att det är riktigt lågt av dem.
- Känner för att gå ut och skrika av mig lite och sparka lite på en stolpe. Men vad tjänar det till liksom?
- Vill ha daimtårta. Badly.
- Jag vaknade imorse och kände på mig att detta skulle bli en skitbra dag. Så klädde mig lite extra fint och spenderade några fler minuter på sminket.
- Känner fortfarande något litet hopp om "en riddare på en vit häst (fast i detta fallet röd...)" som kommer och räddar mig...

Lika bra att ge upp och inse att denna helgen kommer bli som hela veckan, hela föregående vecka och hela nästa vecka. Förjävlig. Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0