Onsdag.

Nyss hemkommen från elias där jag varit några timmar. Har varit en riktigt, riktigt jobbig dag. Jag har blandannat varit 1,5 p ifrån mvg på ett prov, glömt hoppa av på en hållplats när jag skulle bya buss, suttit och väntat på en annan buss i en halvtimme i världens blåst. Och så vidare, och så vidare. Hade vårt badkar inte varit sönder så hade jag sjunkit ner i ett varm bubbelbad. Men det går ju inte det heller. Nej just nu känner jag mig bara blöh liksom. Har ingenting att se fram emot (nästa roliga sak är italien. Den 7 juli.) Fram tills dess får jag väl stå vid sidan och se på när alla andra gör roliga saker. Nej ska inte låta mer deprimerad nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0