söndag.

Skrev ett argt inlägg igårkväll som jag såg nu aldrig kom upp eftersom min dator hängde sig. Tur det.
Idag har vi (jag + pojkvän) hängt på ikea och ätit räkmacka och köttbullar. Sedan åkte vi hem och åt nybakta kanelsnäckor. Och sen åkte vi till utsiktsplatsen och tog lite fina bilder. Ni kanske får se sen, om ni är snälla. Och sen åkte vi och köpte en godispåse som jag ska smaska på nu när jag pluggar geografi. Denna helgen har varit... lite upp och ner, likaså förra. Jag tillåter inte det nästa helg och ska göra allt för att det inte ska bli så. Denna veckan kommer jag ha brutalt mycket plugg och jag kommer börja gråta om jag inte får en bra nästa helg. Comprende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0