tankar.

Har suttit en timme och skickat runt massa jobbansökningar. Det störigaste var när jag suttit med en lång ansökning i 10 minuter på en hemsida och det till slut står att det inte gick att spara. Idag har jag varit på uf-mässa och pluggat aktiekunskap.

Det känns som om det är väldigt mycket förändringar i luften och jag vet inte hur jag ställer mig till det. En sak är att min favoribloggare har bytt bloggplattform och jag gillar det inte alls för det känns ju inte som den gamla michaela forni vars liv jag läst om i snart 3 år. Ett annat favoritbloggpar som gjort slut. Helt plötsligt en himlans massa mvg på prov som faktiskt kommer med en hel del oönskad ångest och press om att fortsätta prestera lika bra. Kompisar som liksom hittar nya kompisar på något sätt och där jag inte riktigt hänger med. En pappa som inte vill vara en pappa längre. Syskon som springer förbi när man böjer sig ner för att få en kram. 

Allt känns konstigt och jag vill att det ska sluta kännas så. Jag vill att det ska vara över. Det räcker nu.

Tumblr_li2achgeee1qe43fgo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0