torsdagkväll.

Ujujuj vilken lång dag. Känner att jag kommer somna vilken sekund som helst. Efter en ovanligt snabb skoldag åkte jag hem en stund innan jag begav mig till lykke där det bjöds på mat. Pasta med lime/chili/kyckling sås och mozzarellasallad till det. Hörde jag avundsjuka? Efter det åkte vi till operan där vi kollade på någon slags modern dans (dvs vita avatars som hoppade omkring och flaxade). Nu har jag precis kommit ur duschen och ligger nedbäddad i en nybäddad säng. HUR nice? Imorgon slutar jag 11.45 och det är ännu mer nice. Det som inte är så trevligt dock är att jag inte kommer få se min pojkvän (tyvärr inte justin bieber) på hela helgen. Tummen ner.
titta så fin han är. ♥
(och ja han kommer döda mig för att jag lagt in denna bilden)

Kommentarer
Postat av: Din fan nr1

Ursäkta men har du tillåtelse till att ladda upp den?! Men jag älskar dig otroligt mycket felicia! <3

2011-04-01 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0