complainer

Hade det fruktade svenskprovet idag som ändå gick helt okej tror jag. Inte IG iallafall. Imorgon har jag uppsatsskrivning i nationella i fem timmar FÖR HAND. När alla andra skriver på datorn. Bara för att vår svensklärare lever kvar i tiden som var för 50 år sedan. Hade ni sett henne hade ni förstått. Efter det är det öppet hus som är obligatoriskt (???) och sedan ska jag raka vägen hem och plugga till mitt internationella ekonomiprov som jag har på fredag. Hujedamig vilken hemsk jävla vecka. Har inte ens hunnit läsa igenom häftet till nationella imorgon. Gr8. Har dessutom dragit på mig en fet förkylning och har så ont i halsen. Precis lagom till new york liksom. Nej nu ska jag lägga mig, måste ta bussen 06.59 (!) imorgon för att jag inte hunnit handla mat till provet. Alltid sista minuten. Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0