söndag.

Tumblr_lulrez4mo61r4g95ko1_500_large
Tumblr_lulrfuoszq1r4g95ko1_500_large
Tumblr_lulrakkrpv1r4g95ko1_500_large
Igår trotsade jag min enorma bakfylla och stack till slagt med fredde och company. Och det var rätt nice. Idag är det ju fars dag och jag har gett min pappa en paket med trisslotter. Haha jippie. Denna dagen går åt till att plugga svenska, svenska och lite svenska till. Har nämligen världens fetaste prov på litteraturhistoria med världens stördaste lärare på onsdag. Blä. Ska se favoritprogrammet awkward också. Och lite sex and the city. Har iallafall haft den bästa helgen på länge och om 1,5 vecka sticker jag till new york. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0