they always said that she was photogenic

Såhär snygg är jag idag!
Har idag gått i skolan och spelat tennis. Har även spenderat hela kvällen med att titta runt på utbildningar. Igen. För ca femtusende gången. Jag fyller år om tre fucking dagar!!!! Sinnes! Och bara två veckor kvar till nueva york. Me like BIGTIME. Fick en present av mina gulliga faster idag - en justin bieber tröja. Blev väldigt glad. Och övningskörde till tennisen och klarade det utmärkt. Blev gladare. Imorgon är en lång skoldag följt av påbörjan av plugg till svenskaprovet och en eventuell cruise i stan för att hitta vinterjacka. Börjar bli lagom kallt nu. Och Stina och kelly är hemma från barcelona btw!! Har inte träffat de på en vecka! Åh mycket nice i mitt liv just nu. Förlåt för oerhört flummigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0