usa

Äntligen ligger jag i min säng efter helt sjukt hektiska dagar. Flyget landade 6.40 imorse och sedan åkte jag direkt till skolan, helt död. Herregud har nog aldrig haft så mycket korta sömnstunder på en dag. Somnade tillochmed sittandes på stinas köksgolv när de andra kokade kaffe. Alltså ca 5 minuter var vi därinne. Fick tillbaka massa prov idag också, mvg och vg och sånt trevligt. New york var det bästa bästa bästa nånsin. Fyfan vad jag älskade det. Är så jävla deprimerad över att vara tillbaka i äckelsverige. Har typ 1000 bilder också. Har så in i bombens mycket att göra till nästa vecka. Och mitt rum är kaos. Ja, mitt liv är rätt kaos nu faktiskt. Behöver gå ut känner jag. Ut och glömma allt en kväll lite. Ja. Fredag kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0