TORSDAG!

Hej, sitter och målar naglarna (och gör creepy pussbilder till datorn tydligen, hehe). Precis pluggat några sidor naturkunskap och ångesten bara ökar för varje ord jag läser. Jag kan ärligt talat säga att det är det svåraste ämnet jag haft. Bara att bita ihop för har sisådär 30 sidor till att läsa in. Imorgon är det fredag (love you) och jag och helena ska till båten - planer smids as we speak. Känns som om det kommer bli en bra helg. Igår åkte jag hem till kelly efter skolan och kom inte hem förrän halv 1. GUDARS vad det var svårt att komma upp imorse. Nu ska jag göra lite te för har varit frusen hela dagen. Inte riktigt rätt läge att bli sjuk nu när vi har minst ett prov per vecka fram till jul ungefär. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0