tttisdag

Sova, upp, duscha, sminka sig, springa till bussen, skola, hem, plugga, äta, sova, upp, duscha, sminka sig, springa till bussen, skola, hem, plugga, äta, sova. Det enda jag gör för tillfället. Men har trots allt saker att se fram emot iallafall. På fredag ska jag vara barnvakt och sedan kanske vi drar till båten. På lördag är det filmkväll hos stina. Nästa vecka är det teater med några i klassen och förmodligen ut den helgen också, plus ÄNTLIGEN handledarkursen till körkortet. Jag fyller 18 om 59 dagar, alltså mindre än 2 månader, och ska till new york om nästan lika lite. Ja. Mycket kul alltså. Precis skrivit klart en labbrapport som blev extremt dålig. Men jag bryr mig inte för naturkunskap är det tråkigaste och svåraste jag typ läst. Efter geografi. Blä.
Äter klubba förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0