måndagslista.

Namn: Felicia Anette Larsson

Piercingar: bara öronen, hade i naveln innan

Tatueringar: Inga, men skulle vilja ha en

Längd: 163 cm hög

Skostorlek: 37.

Hårfärg: typ guldigt där nere och mörkt där uppe? hemskt, måste göra något åt det.

Fräknar: ja så fort jag får lite sol på mig. Hatar det innerligt.

Motto: vad gör det om 100 år

 

Kär? nix.

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja verkligen. Stockholm och usa.

Tycker du att du är attraktiv? Nej.

Dricker du? det gör jag.

Röker du? Kan jag inte påstå.

Vilket schampo använder du? skiftar mellan aussie, sunsilk och elvital just nu. Måste byta för annars får mitt hår krupp :).

Vilken parfym använder du? någon parfym från zara som luktar HIMMELSKT.

Vad är du rädd för? broar som ska rasa när jag är på den, bli våldtagen och jagad, mörker, killar jag inte känner på busshållsplatser mitt i natten, att bli lämnad, att bli sårad. Att inte lyckas. Rädd för väldigt mycket.

Gillar du att tvätta? Ja bara för det luktar så jädrans gott.

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar det. Om jag får skrika så högt jag måste.

Senaste…

Filmen du hyrde? Någon romantisk komedi, skitdålig.

Filmen du köpte? Eh, det vet jag inte

Låten du hörde: levels.

Låten du laddade ner? laddar inte ner vetdu

Personen du ringde? calle.

Personen som ringde dig? calle.

TV-program du såg? keeping up with the kardashians

Person du tänkte på? min pappa.

 

 

Favorit…

Låt: someone like you och allt med melissa horn

Sak att göra: umgås, festa, fika, sova, få mvg, resa, skratta, andas ut efter joggingrunda, bli kliad, få sms av söta pojkar.

Sport: tennis och just nu springa.

Dryck: red bull light och coca light.

Kläder: allt svart. Gärna snortajta jeans och fin tröja.

Film: Dirty Dancing, working girl och amelie från montmartre

Bil: tycker att bmw x6 och nissan qashqai är väldigt läckra.

Serie: one tree hill och oc i de första säsongerna. Annars Gilmore Girls och vänner.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej.

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal…

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? En gång.

Hjärtan brustet på grund av dig? En.

Tjejer du kysst? Haha. Många.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Väldigt många faktiskt!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Alla födelsedagar.

 

Senaste…

Boken du läste? Ego Girl av Carolina Gynning.

Personen du fick e-mail av? fashionisland.

Personen du fick brev av? transportstyrelsen.

Personen du fick sms av? kelly

Gången hela din familj åt middag tillsammans? aldrig.

Saken du köpte? choklad. (sprang bort till affären, köpte ett choklad och sprang hem).

 

 


Vad har du gjort idag? Gått i skolan

Var det kul? Nej

Brukar du svära mycket? Ja tyvärr.

När stiger du upp på morgonen? När det är skola tvingar jag upp mig själv en halvtimme innan bussen går och när det är helg vid 11

Vad har du på dig? träningsbyxor och linne

Vad ska du göra kväll? SOVA

Vad är du allergisk mot? ananas och orättvisa.

Var har du ont? min hals lite.

Använder du hårspray? nix.

Kan du stå på händer? Ja i 1 sek

Håkan Hellström eller The Ark? amen blä på båda

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Nej hatar det. Förutom på nuggets.

Är du glad nu? Helt okej.

Var du glad igår? Nej, söndagsångest.

Vad dansar du till? bra musik.

Stockholm är… ? Vackert

Göteborg är… ? oerhört tråkigt.

Kan du sjunga? det kan väl alla men sedan om det låter bra är en annan femma

Spaghetti eller makaroner? spaghetti för fan! Hatar makaroner över allt annat!

Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0