bouncy

Känner en sådan glädje när jag ser den här reklamfilmen. Vet ni att dem använde 250 000 studsbollar som de släppte nerför en gata i san fransisco? Rätt fantastiskt.
Iaaallafall, i fredags var vi på kb och det var kul. Igår vaknade jag klockan 18 och däckade klockan 22. Oj vad jag behövde den sömnen. Idag har jag övningskört i hela malmö, varit på museet och ätit hos min pappa där jag ska sova. Imorgon ska jag fika med mamma och nicole och med all sannolikhet på 19årsfest på kvällen. I skanör, en måndagkväll. Jaaa känns som om man ska fixa detta med skjuts hem innan man sticker dit va. Nu tänkte jag lägga mig och titta på film och sådant mysigt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0